Search

انتخاب زبان



پیام گرامیداشت سالروز 22 بهمن



ملت ایران برای چهل و چهارمین سال با احساس غرور و رضایت و با چشم‌انداز آینده‌ای روشن سالروز 22 بهمن را به عنوان روزی مهم و سرنوشت ساز در تاریخ 44 ساله اخیر ایران گرامی می دارد. رویدادی مهم که اثری محو نشدنی نه تنها در تاریخ ایران بلکه در کل منطقه و تا حدودی کل جهان بر جای گذاشت.

رویدادهای تاریخی در طول حیات ملت ها، پیروزی ها و دستاوردها، نتیجه ایثار، فداکاری، قدرت اراده و مبارزه برای بقا با چشم انداز پیروزی می باشند. اراده قوی مردم برای زندگی و بقا رمز واقعی پیروزی است که راه را برای توسعه و شکوفایی در همه عرصه ها و زمینه های حیات بشری می گشاید.
قدرت واقعی لزوماً در توانایی فیزیکی نیست، بلکه مولود اراده ای قوی و واقعی است که شکست ناپذیر است.
نمونه های زیادی این حقیقت را به اثبات می رسانند. در تاریخ نظامی ملت ها اغلب شاهد پیروزی هایی بوده ایم که توسط ارتش هایی کوچک ثبت شده اند.

انقلاب اسلامی ایران زیباترین شاهد این حقیقت است. انقلابی که سلاح آن اراده شکست ناپذیر و ایمان قوی مردم بود.
امام خمینی (ره) بنیانگذار و رهبر انقلاب اسلامی با تکیه بر اراده و ایمان عمیق و خلل ناپذیر دینی ملت موفق شد حکومت دیکتاتوری را که شکست ناپذیر تصور می شد، سرنگون کرده، آسمان ایران را با پرتو خورشید انقلاب نورافشانی کند و نیز صلح واقعی و برابری میان مردم را پایه و اساس حیات واقعی ملت ایران قرار دهد .

در طول انقلاب گسترده اسلامی ایران جامعه ارامنه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از ملت ایران در کنار انقلاب قرار گرفت و با نثار خون خود در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کنار برادران مسلمان خود برای حفظ تمامیت ارضی ایران جنگید.
ملت ایران این روزها با افتخار و شادی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را گرامی می دارد. انقلابی که با هدایت حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری به مسیر پیروزمندانه خود در همه عرصه ها ادامه می دهد.

در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران یاد و خاطره امام راحل و همه کسانی را که جان خود را در راه انقلاب نثار کردند گرامی می داریم. همچنین این سالروز را به محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری ، ریاست جمهوری و مسئولان محترم و ملت شریف ایران تبریک می گوییم.

درود بر روح شهدای انقلاب.
درود و سلام بر ملت ایران که همچون گذشته مدافع کشور و انقلاب خود می باشد.
و هزار درود و سلام بر نیروهای مدافع انقلاب و ارتش که هوشیارانه پاسدار و حافظ آرامش کشور می باشند.
پاینده باد ملت سرفراز ایران.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان
خلیفه ارامنه تهران

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com