حضور مسئولین سازمان توسعه و تجهیز مدارس و جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در خلیفه‌گری ارامنه

سه شنبه، مورخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۹ اعضای سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسه‌ساز، در سالن اجتماعات خلیفه‌گری ارامنه تهران حضور به عمل رساندند، مهندس نورایر آرامیانس رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران، دیگر اعضای آن شورا و اعضای هیئت آموزشی شورای خلیفه‌گری هیئت مذکور را به حضور پذیرفتند.

در ابتدای این دیدار خانم دکتر فاطمه مهاجرانی مشاور وزیر و معاون مشارکت و برنامه‌ریزی سازمان نوسازی مدارس کشور، با معرفی آقای مهندس محمدرضا جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و سرکار خانم خاطره رضیان عضو کمیسیون بانوان و روابط بین الملل و دیگر مهمانان، وظایف سازمان را برای اعضای شورا شرح داده و ساخت، کیفی سازی و هوشمند سازی فضاهای مدارس را منجمله از وظایف این سازمان دانستند. سپس ابراز امیدواری کردند، با آشنایی هرچه بیشتر با سایر ادیان و تنگاتنگ نمودن همبستگی اجتماعی، فعالیت‌های سازمان را در حیطه ادیان دیگر گسترش دهند. ایشان در پایان معارفه سازمان و دیگر اعضای همراه، سال نو میلادی و تولد عیسی مسیح را به نمایندگان شورای خلیفه‌گری و شورای مدارس ارامنه تبریک گفته و برای جمیع ارامنه، آرزوی بهروزی و کامیابی نمودند.

مهندس نورایر آرمیانس، رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران نیز به‌نوبه خود، از سوی اعضای حاضر در جلسه، از تشریف‌فرمایی مهمانان گران‌قدر ابراز خرسندی نموده و حضور مهمانان را در آن مکان واقعه‌ای بامیمنت محسوب نمودند. ایشان در ادامه بیاناتشان، برای همه آحاد ملت، آرزوی سلامتی و ظفر بر مشکلات عدیده جامعه، نمودند. آقای مهندس آرامیانس تاریخچه ای مختصر از مدارس ارامنه ایران ارائه نموده و از مشکلات عدیده، تعمیر، نگهداری و ایمن‌سازی مدارس را متذکر شدند، لذا ابراز امیدواری کردند، با همیاری سازمان تجهیز و نو سازی مدارس و باهمت جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، گامی در جهت به‌روزرسانی، حل مشکلات و مسائل موجود برداشته شود.

این دیدار آغازی برای ادامه همکاری‌های متقابل بوده و تصمیم بر آن گرفته شد هیئت آموزشی شورای خلیفه‌گری در این خصوص همکاری‌های لازم را با این سازمان داشته باشد.

روابط عمومی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال