Search

انتخاب زبان



حضور شهردار منطقه 6 تهران در خلیفه گری ارامنه تهران


به مناسبت اعیاد سال جدید و میلاد عیسی مسیح آقای دکتر فرهادی شهردار منطقه 6 تهران به همراه آقای مهندس علی بخشی معاون خدمات شهری و فضای سبز منطقه، آقای مهندس هنرور معاون امور اجتماعی و فرهنگی، آقای مهندس یلوه شهردار ناحیه یک منطقه، آقای سبحانی مدیر بخش فرهنگی و مهندس پناهی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تهران روز سه شنبه مورخ 2 بهمن ماه 1398 در خلیفه گری ارامنه تهران حضور یافته و با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران دیدار کردند.

در این دیدار آقای زوریک کاراپتیان مدیر خلیفه گری ارامنه تهران نیز در آن حضور داشت.
در ابتدای این دیدار اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان و شهردار منطقه 6 شهرداری دکتر فرهادی در اظهارات خود به موضوع شهادت سردار قاسم سلیمانی و همچنین واقعه سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین اشاره داشتند.

خلیفه ارامنه تهران در این خصوص با تأکید بر این که سردار قاسم سلیمانی فرزند شایسته ایران بود و شهادت ایشان مایه وحدت آحاد مختلف ملت ایران گردید و عظمت یک ملت آن است که در زمان بروز مصیبت وحدت و یکدلی خود را حفظ نماید افزود: ایران قدرتمند است و توانایی مقابله با تمامی مشکلات را دارد.

خلیفه ارامنه تهران ضمن تشکر از حضور مسئولان شهرداری منطقه 6 در خلیفه گری ارامنه تهران و همچنین قدردانی از همکاری و فعالیت های کلیه مناطق شهرداری تهران، تاکید نمود، در مناطقی که کلیساها و املاک متعلق به خلیفه گری
ارامنه تهران در آن ها واقع شده اند روابط و همکاری بسیار نزدیکتری وجود دارد که ما قدردان آن هستیم.

دکتر فرهادی شهردار منطقه 6 تهران نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد سال جدید و میلاد عیسی مسیح به ارامنه ایران و بویژه تهران برای ادامه همکاری های موجود اعلام آمادگی نمودند.

دکتر فرهادی افزود، با تلاش بخش فرهنگی شهرداری منطقه 6 بنرهایی جهت عرض تبریک به مناسبت آغاز سال جدید تهیه گردید که در سطح شهر نصب شده بودند و همچنین لوح یادبودی برای بزرگداشت 114 شهید ارمنی که در آن اسامی این شهیدان به زبان های ارمنی و فارسی درج شده است همزمان با عید میلاد عیسی مسیح در بوستان "مریم" نصب شده بود. وی همچنین نمونه ای از این لوح یادبود را به اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان اهدا نمود.

شهردار منطقه 6 تهران همچنین به اطلاع رساند که با همت اداره پست جمهوری اسلامی تمبری اختصاصی با تصاویری از داخل و خارج کلیسای سرکیس مقدس منتشر گردیده که نمونه ای از تمبرهای منتشر شده را بر روی پیام تبریک خود به اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان و مدیر خلیفه گری ارامنه تهران تقدیم نمود.

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران نیز به نوبه خود از تلاش ها و زحمات شهردار و مسئولان شهرداری منطقه 6 تهران تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان این دیدار حاظران ضمن آرزوی موفقیت برای یکدگیر در رابطه با استمرار و گسترش همکاری های موجود ابراز امیدواری کردند.

روابط عمومی خلیفه گری ارامنه تهران

 

 

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com