Search

انتخاب زبان



پیام تبریک نوروزی اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان

هم میهنان؛ خواهران و برادران گرامی،

نوروز و سال جدید پیش رو را پیشاپیش از صمیم قلب تبریک گفته و سالی سرشار از رحمت الهی برایتان آرزومندم.

تازگی و نو شدن از پدیده های زیبا و پر معنای حیات بشری است. بزرگداشت این ایام انسان را به تفکر در خصوص ارزش های اساسی زندگی وا می دارد.

نوروز مفهوم زندگی جدید، تلاش جدید و تفکرات جدید را در خود نهفته دارد. حیات بشری به دلیل ماهیت متحول شونده خود اغلب انسان را با چالش های ناگهانی مواجه می سازد.

طبیعت آفریده شده از سوی خداوند نیز با تجدید حیات خویش، روح و نفس تازه ای را پیرامون خود می گستراند. انسان نیز به نوبه خود با تفکرات جدید تجدید حیات یافته و تبدیل به انسان جدیدی می شود.

وضعیت بی ثبات و سرشار از بحران جهان امروز ما را بیش از هر زمان دیگر به سمت هر چه پربارتر نمودن حیات خود توسط ارزش های روحانی سوق می دهد.

خودکامگی و اهداف استعماری و استبدادی قدرت های بزرگ سرنوشت ملت ها را در وضعیت مبهمی قرار داده اند. با این وجود جامعه و ملتی که واقف به رسالت و وظایف خویش باشد از این طوفان سربلند بیرون خواهد آمد.

جمهوری اسلامی ایران نیز به نوبه خود در حال گذر از شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی است. ما ایمان داریم که این مشکلات و دشواری ها گذرا هستند. شهروندان شجاع و با ایمان ایران که همواره نسبت به میهن خود وفادار بوده اند با تکیه بر قدرت و وحدت خود و همچنین با توکل به خداوند به حیات توام با سازندگی خود ادامه خواهند داد.

بار دیگر سال جدید و عید نوروز را به محضر مبارک رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، ریاست محترم جمهوری اسلامی، دولت گرامی، مقامات و همچنین برادران و خواهران عزیز ایرانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدواند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

سال جدید را تبریک گفته و برای همگان آینده ای درخشان در سایه صلح و سازندگی مسئلت می نمایم.

با صمیمانه ترین تبریکات و آرزوها

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان
خلیفه ارامنه تهران
19مارس 2019
تهران

 

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com