دیدار با خانواده شهید ارمنی رازمیک خاچاطوری

در ادامه دیدارهای مسئولین ، مقامات و شخصیتهای مهم از ارگانهای مختلف کشوری و زیربط از قبیل ریاست محترم بنیاد شهید ، شهرداران و همچنین مسئولین محترم امور ایثارگران مناطق مختلف تهران، بمناسبت ایام سال نو مسیحی و عید میلادی عیسی مسیح از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان ارمنی، روز یکشنبه 16 دیماه 1397 هیئتی از مسئولین شهرداری تهران و خودروسازان دیداری از خانواده شهید ارمنی رازمیک خاچاطوری به عمل آوردند .

در این جمع که آقایان دکتر ابراهیم شیخ معاونت منابع انسانی شهرداری تهران، دکتر رضا جلالی مدیریت کل امور ایثارگران شهرداری تهران به همراه جمعی از مسئولین زیربط حضور داشتند و با تبریک ایام سال نو مسیحی و عید میلادی عیسی مسیح به آن خانواده محترم، از مقام والای شهدا بخصوص شهید ارمنی رازمیک خاچاطوری تجلیل نمودند .

مادر شهید نیز ضمن خوش‌آمدگوئی به میهمانان و با تشکر از حضور ایشان یادآور شدند که شیشه های عکسهای رازمیک خاچاطوری که برسر کوچه ها نصب شده اند، شکسته و در اثر تابش نور آفتاب و بارندگی، عکسهای در حال از بین رفتن هستند. وی درخواست تعویض و ترمیم این عکسها را نمودند.

مسئولین نیز به نوبه خود قول مساعد دادند تا در اسرع وقت مسئله عکسهای این شهید والامقام و همچنین مسئله مسکن این مادر گرامی را حل نمایند .

در این دیدار از نمایندگان شورای خلیفه گری ارامنه تهران، خانم والنتین هارطونیان و آقایان آرمان بندری و آرتوش اسکندری نیز حضور داشتند .

در خاتمه با تقدیم لوح تقدیر و هدایا از این خانواده محترم تمجید بعمل آمد .

تشکل پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس جامعۀ ارامنۀ تهران وابسته به شورای خلیفه گری ارامنۀ تهران و شمال ایران