بزرگداشت هفته نیروی انتظامی از سوی پیروان ادیان الهی

پیروان ادیان الهی ایران هر ساله در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی با برگزاری مراسم ویژه ای از تلاش و زحمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تجلیل بعمل می آورند.

امسال نیز به همین مناسبت مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی عصر روز چهارشنبه 18 مهر، در سالن "ستاره آشور" آشوریان تهران برگزار شد.

در مراسم پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و سخنان خیر مقدم از سوی رامون یوسفی چمکی مدیر روابط عمومی انجمن آشوریان تهران، عالیجناب اسقف بنیامین اسقف اعظم کلیسای شرق آشور تهران، دکتر آلبرت کوچویی رئیس انجمن آشوریان تهران، سعید تقوی رئیس دفتر امور ادیان و مذاهب دینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی از رشادت و جانفشانی نیروهای خادم انتظامی کشور قدردانی و تجلیل کردند.

در بخش پایانی مراسم سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ به ایراد سخنرانی پرداخت.

سردار رحیمی با تاأید بر تلاش و همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در جهت حراست و تأمین امنیت مراسم مربوط به پیروان ادیان الهی به برخی از اقدامات امنیتی نیروی انتظامی درراستای کاهش میزان سرقت و قاچاق و مواد مخدر در کشور اشاره کرد.

در بخش پایانی این مراسم به پاس قدردانی از تلاش و زحمات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی هدایایی به رسم یادبود، از سوی رهبران روحانی پیروان ادیان الهی به فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین مسئولان بخش های مختلف نیروی انتظامی که در ارتباط با جامعه پیروان ادیان الهی می باشند، اهدا شد.

دکتر کارن خانلریان نماینده ارامنه تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، ژرژیک آبراهامیان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی، کشیش گریگوریس نرسیسیان و جمعی از نمایندگان شورای خلیفه گری ارامنه تهران و موسسه "آلیک" و انجمن های ارامنه تهران در این مراسم حضور داشتند.