Search

انتخاب زبان



گرامیداشت روز خبرنگار به ابتکار روابط عمومی خلیفه گری ارامنه تهران

 روابط عمومی خلیفه گری ارامنه تهران روز سه شنبه 17 مرداد با برگزاری مراسمی با حضور نمایندگان برخی رسانه‌های  ایران روز خبرنگار را گرامی داشت.

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور بیش از بیست خبرنگار از رسانه های گروهی ایران و به همراهی واروژ آوانسیان نایب رئیس شورای خلیفه گری، سروژ اوهانیان مدیر خلیفه گری ارامنه و همچنین جمعی از نمایندگان نهادهای وابسته به شورای خلیفه گری، با بازدید از کلیساهای ارامنه "تادئوس - باردوقیمئوس مقدس" و "گئورگ مقدس"  تهران آغاز شد. در این بازدید اعضای هیئت خبرنگاران با تاریخچه و قدمت این کلیساها و همچنین فعالیت خانه سالمندان در جنب کلیسای "گئورک مقدس" آشنا شدند.  

نمایندگان رسانه ها سپس در مراسمی که در سالن "کومیتاس" باشگاه فرهنگی-هنری "آرارات" برگزار شد حضور یافتند. در این مراسم پس از خیر مقدم آرتین بابایانس رئیس هیئت روابط عمومی شورای خلیفه گری ارامنه تهران، مهندس گورک وارطان رئیس باشگاه فرهنگی-ورزشی "آرارات" در سخنانی ضمن اشاره به تاریخچه این باشگاه و فعالیتهای آن، همچنین نقش مهم خبرنگاران در انعکاس هر چه بهتر این فعالیت ها تاکید کرد. 

روبرت بیگلریان رئیس شورای خلیفه گری ارامنه تهران نیز در سخنانی به وضعیت جامعه ارامنه ایران و به ویژه ساختار و نهادهای ملی و دینی فعال در جامعه ارامنه تهران پرداخت .وی اهمیت نقش خبرنگاران رسانه های گروهی را در انعکاس هر چه وسیعتر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی اقلیت های دینی ایران به عنوان بهترین نشانه وحدت ملی در کشور، مورد تأکید قرار داد.

در بخش دیگری از این مراسم آرتور هاکوپیان دبیرسوم سفارتخانه جمهوری ارمنستان پیام آرتاشس تومانیان سفیر جمهوری ارمنستان در ایران به مناسبت روز خبرنگار را قرائت کرد. 

این مراسم با نمایش فیلمی در معرفی جامعه ارامنه ایران و پذیرایی از خبرنگاران  پایان یافت.

تماس با ما

خیابان استاد نجات الهی، شماره 295
تهران 1598873311

No.295, Ostad Nejatollahi Ave.,
Tehran - IRAN

Tel: (+98-21) 88901634, 88901635,
88901636, 88897980, 88897981

Fax: (+98-21) 88892617

info@tehranprelacy.com


روابط عمومی شورای خلیفه گری:
pr@tehranprelacy.com